Mancare proasta in Cluj Napoca

Sambata dimineata ( 11 Aprilie 2009) , fara mancare in casa ma apuc sa caut pe net o firma care face livrari la domiciliu in Cluj Napoca la o ora cat de cat rezonabila, avand in vedere ca m-am trezit pe la 7.. Am tot cautat si pana la urma am gasit: Restaurant Pizzerie Dananca ( il puteti gasi la google la “restaurant Dananca Cluj) si la prima vedere totul era perfect, preturi mici si multe mancaruri ( printre care si pastrav la grill ). Totul pefect pana aici, ii sun si fac comanda pentru mine si pentru prietena mea asa sa ne ajunga pentru toata ziua. Si mi-am comandat cam asa:

  • Un pastrav la gratar – 12 RON
  • Pilaf de orez – 3 RON
  • Pulpa de pui dezosata ( cea mai scumpa)  – 23 RON
  • Cod File la Gratar – 7.2 RON
  • O ciorba de burta – 8 RON
  • Frigarui de carne de porc – 9.8 RON
  • Cartofi la Cuptor – 3 RON
  • Cartofi Taranesti – 3 RON
  • Ambalaje 3.7 RON
  • Total comanda : 72.7 RON cu bacsis de 5 RON pentru rapiditatea cu care au ajuns cu comanda.
    Si acuma dezastrul la mancare , si jur cu mana pe inima ca nu o sa mai comand de la ei in viata mea , sau de la un local de unde nu am comandat pana acum sa stiu macar la ce sa ma astept.
    Cod-ul File cauciuc curat cu un gust mizerabil, mai mult de o gura nu se putea lua din el.
    Pastravul a fost uscat si tare s-a putu manca jumatate.
    Pulpa de pui dezosata arata cool dar avea un gust de lemn care a stat in ploaie 3 zile
    Frigaruile de carne de porc ( cred ca era 20 de grame de carne si restul ardei) prea uscate.
    Cartofii la cupotor vechi de o zi si recopti, adica arsi in proportie de 20%, la gust va imaginati.
    Ciorba de burta cu burta nefiarta destul si foarte picanta.
    Cartofii taranesti si pilaful de orez au fost cat de cat ok.
    Concluzia ii ca dupa 77 RON aruncati pe fereastra pentru o mancare foarte foarte proasta si preparata ca naiba Restaurantul DanAnca din Cluj Napoca a preluat conducerea in clasamentul de localul cu cea mai proasta mancare existenta in Cluj pe care am avut nesansa sa o mananc.
    Restul concluziilor sa le trageti voi.
    Weekend placut si mancare cat ma gustoasa sa aveti.
    Sursa articolului : fara sursa

~ de administrator pe Iunie 16, 2009.

Un răspuns to “Mancare proasta in Cluj Napoca”

  1. si io asa am patit

Lasă un răspuns

 
