Dananca restaurant Cluj Napoca, Aurel Vlaicu restaurant de cacat

Revenim pe tema postului anterior pentru a sublinia din nou faptul ca restaurantul Dananca din Cluj Napoca situat pe strada Aurel Vlaicu este un local cu servicii ce frizeaza bunul simt si mai ales ofera clientilor mancare sub orice standard de calitate.

Cu un personal semianalfabet si ingrediente prost conservate si portionate Dananca restaurantul din Cluj Napoca este unul din cele mai mizerabile locatii pe care mi-a fost dat sa le vad in toata viata mea fiind chiar mai jegoase decat carciumile din gara.

Va sfatuiesc prieteneste sa nu comandati mancare cu livrare la domiciliu de la Dananca, in cel mai rau caz mergeti personal acolo ca sa le puteti spune opinia dumneavoastra cand va vor aduce acele materii fecale pe care ei le considera ca fiind mancarea pe care o meritati.

Personalul restaurantului Dananca ar putea sa isi expuna si ei punctul de vedere, presupunand ca stiu sa citeasca si sa scrie.

~ de administrator pe Iunie 26, 2009.

7 Răspunsuri to “Dananca restaurant Cluj Napoca, Aurel Vlaicu restaurant de cacat”

  1. e foarte adevarat restaurantul Dananca e cel mai prost

    • Da eu am scris parerea mea personala si o sustin pentru ca este purul adevar.

    • Eu nu as spune deloc aceleasi lucruri despre Dananca,mananc zilnic de acolo si intotdeauna servirea dar si preparatele au un gust si aspect ireprosabil.Cateodata am avut si eu ghinion sa fie mancarea stricata, dar au schimbat-o pe loc fara probleme.

  2. Imi place foarte mult acest site pentru ca scrie lucruri adevarate si nu modereaza aiurea comentariile utilizatorilor cum fac altii.

  3. imi tot vin mailuri cu ce am scris eu, dar in forma modificata. cel ce detine acest site este un neserios pentru ca modereaza comentariile oamenilor in favoarea cresterii vizitatorilor. Inceara nesimtitule sa fii om!

  4. imi tot vin mailuri cu ce am scris eu, asta cred ca e un serviciu de abonare la o anumita discutie. Cel ce detine acest site este un om serios pentru ca nu modereaza comentariile oamenilor in favoarea cresterii vizitatorilor, cum fac cei de la restaurantul Dananca din Cluj Napoca

    Propun ca toti cei care au luat tepe de la restaurantul Dananca sa scrie si ei aici si asa sa scapam de acesti oameni care nu merita sa aiba un restaurant.

  5. esti un nesimtit

Lasă un răspuns

 
